כל המידע על

וירוס הקורונה

כמו כולנו, גם אתם מחפשים מידע הקשור בווירוס הקורונה, שהפתיע את כולנו בשנת 2020 והראה לנו שלא הכול בחיים ניתן לצפייה מראש. נכון להיום, וירוס הקורונה מראה את אותותיו ואת סימניו במדינות רבות בעולם, למעשה כמעט בכל העולם.

אם עד היום חשבנו שראינו הכול, הרי ששנת 2020 הצליחה להפתיע את כולנו ולגרום לנו להעריך מחדש דבר או שניים. בין אם אתם הושפעתם באופן ישיר מנגיף הקורונה, או שמא הושפעתם באופן עקיף, אתם כנראה חוששים ממה שעתיד לבוא עוד לפנינו. ובכן, נכון לכתיבת שורות אלו, אנחנו עדיין נמצאים בעידן של נסיגה לאחור כל כמה שבועות. אם בגל הקורונה הראשון כולנו נבהלנו מהסגר שהוטל עלינו, בגל הקורונה השני חלקנו כבר היינו יותר מוכנים לכך, לפחות מנטלית. בואו נדבר על הנגיף, על דרכי הידבקות ועל מספר דברים נוספים.

מה עושים עם כל המידע שיש

על וירוס הקורונה

בעוד שאנחנו עדיין לא באמת יודעים את כל מה שיש לדעת על וירוס הקורונה, אין ספק שכולנו עדיין מעדיפים בכל זאת להישמר, וטוב שכך. חובת עטיה של מסכה היא לא בכדי, ונראה כי אנשים אכן נשמעים להוראות משרד הבריאות, שכבר הפכו להוראות רשמיות המחוקקות בחוק ויעלו לכם 500 ₪ אם תעברו עליהן.

מאחר שאף אחד מאיתנו לא מעוניין להתחיל את היום עם קנס כה גבוה, ההמלצה הכי גורפת היא כמובן לשמור על הוראות הממשלה, שכידוע לכולנו, נמצאת כיום במצב של ממשלת חירום אשר מנפיקה הוראות חדשות כמעט בכל מספר ימים.

מידע

על הווירוס

נכון לתחילת חודש יולי 2020, עדיין לא באמת ברור אם נגיף הקורונה נשאר באוויר, ואם ניתן להידבק בו גם ללא מגע ישיר עם בני אדם אשר נושאים את הווירוס. במילים אחרות, אכן עדיין קיים סיכוי שנגיף הקורונה יכול להישאר באוויר זמן לא מבוטל, מה שבהחלט מגביר את הסיכון לחלות בו.

בשורה התחתונה, בכל יום אנחנו בטוחים שאנחנו יודעים משהו חדש לגבי הווירוס העולמי הזה, ולבסוף לפעמים מסתבר שאנחנו לא באמת מביני דבר עדיין בנגיף הקורונה. מה שידוע לנו עד כה, הוא הנושא של דרכי הידבקויות שהן כנראה וודאיות. במילים אחרות, אם תלחצו ידיים עם חולה בנגיף הקורונה, סביר להניח שתידבקו בנגיף.

כך גם רלוונטי לגבי שיעול ועיטוש, מרחק קרוב ומתחת לשני מטרים בין בני אדם, מגע ישיר וכדומה. חשוב מאוד לזכור, מסתמן כרגע כי נגיף הקורונה הוא אכן נגיף נשימתי מסוים, לפחות על פי עדויות של רופאים ומחקרים מסוימים שמבצעים בנוגע לכך. אם אתם חלילה מרגישים תסמינים של קוצר בנשימתכם, וחווים גם חום גוף גבוה, ייתכן שאתם צריכים להיבדק. בהצלחה, שמרו על עצמכם ושמרו על הוראות משרד הבריאות.

עוד על

האתר למחלות מין והריון לא רצוי

השתמשו באמצעי הגנה

בדקו את עצמכם מידי פעם כנגד אותן מחלות, וזכרו, ניתן למנוע את רוב המחלות ע"י שימוש באמצעי מניעה בכל פעם שמקיימים יחסים. (בדגש על שימוש בקונדום)