כל המידע על

יחסי מין בטוחים בזמן הסגר

מה החוקים אומרים לגבי קיום יחסי מין בזמן הסגר, עם אנשים חדשים? האם הממשלה יכולה להיכנס לחדר המיטות שלנו? האם קורונה עוברת בקיום יחסי מין? איך מקיימים יחסי מין בטחים בזמן הסגר? כל השאלות וכל התשובות

הקורונה השפיעה על כמה וכמה תחומים בחיינו, ואחד מהם הוא קיום יחסי מין, עבור כל אלו שאין להם בני זוג קבועים. הריחוק החברתי משפיע באופן כבד על המצב. אין לאן לצאת, אין איפה לשבת, מה אמורים לעשות שני אנשים שקובעים לצאת לדייט? איפה הם יושבים, ואם נתקדם לנושא העיקרי: מה לגבי סקס?

מה אומרות הנחיות משרד הבריאות?

הנחיות משרד הבריאות בזמן הסגר אומרות כי אסור לקיים מפגשים בין אנשים אשר אינם חיים באותו בית, אלא במקרה חיוני. במילים אחרות, לא ניתן לקיים יחסי מין עם אנשים חדשים שהכרתם בזמן הסגר, וזה הגיוני מאוד, הרי אין לכם דרך לדעת אם הם נחשפו לחולה מאומת או חלילה, נושאים את הנגיף ללא סממנים חיצוניים.

אז רגע, מה מותר?

איך להיות מוגנים

אז מה כן מותר?

מונוגמיה היא מילת המפתח בזמן הסגר, מכיוון שיש להימנע מקיום יחסי מין עם אנשים שמגיעים מחוץ לבית בו אתם שוהים בזמן הסגר. אם אתם בכל זאת מקיימים יחסי מין עם אנשים שאינם שוהים בביתכם, ההמלצה היא למצוא מישהו או מישהי קבועים ולקיים עימם יחסי מין תוך שמירה על כללי הריחוק החברתי, וללא עירוב פרטנרים נוספים.

תזכורת לגבי קיום יחסי מין בטוחים

תוכלו לקיים יחסי מין בטוחים באמצעות שימוש בקונדום עבור הגבר, או באמצעות שימוש בגלולות למניעת הריון, עבור האישה. גם התקן תוך רחמי נכנס לקטגוריית יחסי המין הבטוחים, אך כאמור לא כדאי לקחת סיכונים בזמן הסגר ובתקופה זו בכלל, ולקיים יחסי מין עם אנשים שאתם מכירים

 

קראו עוד על מחלות מין ואיך להימנע מהן

קורונה ויחסים

האם קורונה עוברת ביחסי מין?

האם נגיף הקורונה מועבר בקיום יחסי מין?

שאלת השאלות ואנחנו שמחים לבשר שנכון לעכשיו אנו אנשי הבשורות הטובות! מחקר משותף בין בית החולים האוניברסיטאי, utah health, אוניברסיטת קולומביה, אוניברסיטת קורנל ומדענים בעיר הסינית בה פרץ הנדיף, ווהאן, הגיעו למסקנה כי נגיף הקורונה אינו מועבר בעת קיום יחסי מין, והסיכוי שהוא יתפשט באמצעות יחסי מין הוא קלוש. אלו בהחלט חדשות טובות אבל בואו נזכור שנגיף הקורונה מועבר דרך הרוק, וכי יכול להיות אדם אשר נושא את הנגיף ואינו חולה, כך שאין דרך לדעת שיש לו או לה קורונה.

אז מה עושים?

כמו שכבר הצענו, ואתם כבר יודעים, עכשיו לא הזמן להתפרעויות ושגעונות חדשים בחיי המין שלכם, עם אנשים שאתם לא מכירים.  הריחוק החברתי עושה את שלו וכולנו יודעים כמה קשה לכל מי שאין לו / לה בן/ת זוג כרגע, זה בהחלט לא פשוט. החדשות הטובות הן שלאט לאט מתחילים החיסונים, אז בהחלט אפשר לראות את האור בקצה המנהרה! מאחלים לכולנו קיום יחסי מין בטוח מכל הבחינות, בזמן הסדר ובכל התקופה הנוכחית. בהצלחה!

 

קראו עוד איך לא להדביק את בן/בת הזוג בקורונה

עוד על

האתר למחלות מין והריון לא רצוי

השתמשו באמצעי הגנה

בדקו את עצמכם מידי פעם כנגד אותן מחלות, וזכרו, ניתן למנוע את רוב המחלות ע"י שימוש באמצעי מניעה בכל פעם שמקיימים יחסים. (בדגש על שימוש בקונדום)